måndag 26 maj 2014

Kortveckan är igång...





Mors dag!
Var det igår och mina stora mysiga killar kom med paket och blommor. Äldste sonen var bortrest men jag fick prata med honom på telefon.
Denna vackra bukett var till mig!




Denna veckan består bara av 3 arbetsdagar. Tacksam för det är jag. Känns som jag legat efter med det mesta sen jag kom hem från resan...
Valpträffen är avklarad och till helgen blir det bal för mellansonen.

Tiden här inne får stå åt sidan nu. Blir datortid på kvällarna men nu letar jag resa, studentdukning och gör en del annat än bloggar men till helgen blir det mer tid över.


Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Kramisar



14 kommentarer:

  1. Det är mycket som pockar på och man kan ju inte vara med överallt. Vackra blommor. Jag skulle få ett paket som kommer med posten i veckan. Det ser jag framemot. Vår E hade gjort ett fint inlägg på fb. Jag blir glad bara dom hör av sig en stund. Kramar Anita

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Å vilka fina blommor och visst blir det extra betydelsefullt med en bukett när de kommer från ens raringar..;)
    Härligt med kortvecka!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Underbart ...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Maj är en galen månad!

    Underbart med kortvecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Alltid lika mysigt att få den lilla uppskattningen av barnen. Här blev det blommor och fika på altanen när vi kom hem efter en helt underbar camping fylld med massor av skratt!! Japp, kortvecka.... bara att njuta av den.
    Hoppas du hinner med allt du ska i dagarna tre.
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Så härligt att bli firad. Det blev jag också. Vackra blommor. Ha det fint. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilka rara killar som tänker på sin mor. Ska ni ut och resa igen? Vart ska det bära av den här gången?
    Så är det med bloggen att ibland måste den stå tillbaka och sunt är ju det.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bukett! Härligt att åka en sväng. Jag är i Italien just nu, underbart. Kram Stina

    SvaraRadera
  9. härligt med färska blommor/buketter! Ja ibland rusar tiden galet fort och annat än bloggen måste såklart prioriteras!
    Så roligt med bal för sonen!
    Ha en skön kortvecka
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Ha en fin vecka och lycka till med allt..
    kram

    SvaraRadera
  11. Underbart med kortvecka!!!
    Ny resa? Mysigt.
    Kram fina

    SvaraRadera
  12. Vilka killar. Det är kärlek det. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Det gäller att prioritera det som är viktigast ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  14. Jag är ledig idag, så himla skönt! Vilken fin bukett du fått! Ser att du kommer på bloggeventet, så kul! Kommer också dit. måste lägga ut deras logga. Kram Pernilla

    SvaraRadera