torsdag 26 juni 2014

Samma hylla - fast olika intryck








Hyllan ute på vår altan har jag inte lagt så mycket tid på...
"Piffade" till den med några fler saker.
Blev mer ombonat tycker jag.

Utmaningen hos Fabriken idag, fler tolkningar kan ni se här.









En del saker är det svårt att ha ute eftersom det bara lite tak över så de får plockas in och ut hela tiden.



Dessa söta krukor köpte jag på Zetas.


Torsdag idag och en eftermiddag kvar att jobba, träning och promenix sen ser jag fram emot en kväll med Ernst! Ska bli spännande att se vad han gör med detta sommarprojekt. Ett sånt där gammalt hus letar vi efter gärna utanför stan eller vid ett skogsområde.

Ha en fin dag vänner!
KRAM





20 kommentarer:

  1. Herlige sommarbilder og flott inspirasjon ♥ God sommar, klem Kjersti!

    SvaraRadera
  2. Åh,så vackert ....
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Min kommentar jag skrev försvann visst. Jätte snygg hylla. Jag har också en sådan utomhus, men min är mer blå, fast tanken var grå.. ;-)

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Ser många fina saker på din hylla :O)
    Oj, det hade jag missat totalt att Ernst kommer idag, det brukar jag också kika på.
    Låter härligt med semester, jag jobbar en vecka till.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  5. Så fint du har gjort där på hyllan...undra om det inte är en sån hylla (trävit) som jag har i loppisen som du har målat svart, är det så?? har du målat hyllan ??...den blev ju jättebra...ska kanske ta in den och måla den jag med, fast jag måste ju ha en hylla i loppisen med sakerna på förstås..hm...nu blev det knepigt, hihi...ska också se Ernst ikväll...han får man bara inte missa ;))
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint du gjort! Jo jag hoppas att få
    Se lite Ernst ikväll!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Jättefint du har pyntat och fixat på hyllan.
    Ernst är i full gång:) Lika mysigt som alltid.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Så fin hyllan blev! :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  9. Så fint på din hylla. Missade precis Ernst, för vi satt ute och sippa vin med grannarna.
    Kram helena

    SvaraRadera
  10. Såå fint att ha hylla utom hus med allt fint :))))
    Ja här räknas det nog snart oxå ner men har några veckor kvar innan det är dax för semetser

    Kram Thess

    SvaraRadera
  11. Snyggt på båda bilderna. Även om jag hade tillgång till alla saker skulle jag inte ens få till i närheten så snyggt.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Så mysigt med hylla på altanen, charmigt!! Jag har två veckor kvar att jobba men tiden rusar så det går nog fort nu, men visst längtar man, fast bästa tiden är egentligen nu innan när man har allt framför sig :-))
    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  13. Hallå där!
    Sååå snyggt på din hylla.
    Det blir ju så ombonat o mysigt på altanen med lite mer än bara blommor.
    Vad spännande med nytt hus så småningom.
    Ja vi bor i ett gammalt hus på landet fast nära stan..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  14. Snyggt... spanade på den där hyllan i ditt senaste altaninlägg. Vill gärna ha något liknande på min altan när det är dags att inreda den. Frågan är bara om det får plats. Vi får väl se, helst enkelt!

    SvaraRadera
  15. Åh, så fint det blev!! Härligt att inreda ute!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  16. Så fint det blev på hyllan. Jag såg också Ernst. Det är ett favoritprogram, ha en härlig fredag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Kul att inreda ute, håller själv på att planera några hyllor till min uteplats. Ha en mysig fredag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  18. Önskar dig en fin fredag och
    trevlig helg!
    Kram Tina!

    SvaraRadera