söndag 28 september 2014

Höstigt i krukorna




Förra lördagen besökte vi bomässan i Karlskrona.
Där sålde de en hel del växter och blommor. Vi passade på att köpa uteväxter. Vita ljung, pyntkål och murgrönor. Som planterades i krukorna.
Så nu är det höstfint. Här utanför vår entré.





  


Idag har systerns hus städat. Nu blir det flytt för henne, efter 10 år där i huset.
Efter promenad, tvätt och lite annat fix har jag nu slagit mig ner i soffan. Funderar på att dra igång förflyttningen av saker här hemma som jag tänkt. Som det inte blivit nån tid till än i helgen. Innan jag sjunker ner för långt här i soffhörnet...

En undran?
Någon som har haft svårt att kommentera här inne sen jag plockade bort Anonyma kommentarer?
Fick mail av Linda att hon hade problem. Tack Linda för infon!
Maila mig gärna om ni har problem?!
Eller är det nån som vet vad jag gjort för fel? Och hur jag ska göra?


Ha en skön avslutning på veckan!
KRAM




14 kommentarer:

  1. Så fint med vita ljung. Jag har inte haft problem att kommentera. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra krukor, så fint med Ljung.
    Så snygg du är i håret, skönt när man går nöjd från frissan :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har aldrig haft problem att kommentera hos dig. Fina höstkrukor du gjort.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har gjort det.
    Jag har också höst piffat här hemma ute i trädgården idag, var och köpte blommor som nu har ställts ut lite här och där.
    Ha en fin Söndag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Så fint du har gjort det. Alltid kul med nytt i krukorna. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Så fint de där blev. Härligt att få höstpiffa utomhus! Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefint i dina krukor. Vit ljung gillar jag. Har kvar en från förra hösten. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Super fint i dina krukor. ett tag sedan jag lämnade kommentar men det verkar fungera fint.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hårfärgen som du pratade om i ditt förra inlägg har jag naturligt men väljer att färga mig blond :) som det kan blir, man är aldrig nöjd med det man har, är dessutom väldigt lockig och vill ha spikrakt hår :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Jag läser oftast din blogg i min mobil och då blir det inga kommentarer, men denna måndagsmorgon sitter jag
    vid datorn och ser hur solen bränner bort dimman över havet, så klart jag måste lämna en liten hälsning och
    önska dig en fin vecka!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  11. Vackert ♡ ...
    /Kram & ha en fin dag!

    SvaraRadera
  12. Så vackert med vit ljung <3 Önskar dig en underbar måndag, kramar!

    SvaraRadera
  13. Jättefint!....har inte köpt ljung ännu, men efter att mina sommarblommor frusit i förra veckan, så är det nog god tid nu ;)
    Ha en fin start på nya veckan...
    Kram bia

    SvaraRadera