måndag 22 september 2014

Ytterligare en överraskning...





Fick ett mess för ett tag sen.
Att jag hade ett paket att hämta ut. Från Postkodslotteriet. Trodde inte att det var nån miljonvinst de skickade på Posten men nyfiken blev jag. Och paketet var tungt... 
En ABBA-bok.
Kul att se alla bilder och deras fantastiska 70-tals kläder.







Nu är det höst på riktigt!

Vaknade till värsta ovädret utanför. Blev bara en kortrunda på morgonen när regnet lugnat sig lite. Kvällsrundan var jag dock tvungen att gå i hällregn!
Ett träningspass blev det också men nu tänds det ljus och soffhörnet lockar.


Önskar er en finfin måndagskväll!
KRAM




14 kommentarer:

  1. Roligt med vinst, oavsett vad det är. :-) Själv har jag som mest vunnit på postkoden en GB glass check. :-) kramizz i höstrusket Laila

    SvaraRadera
  2. Japp, höst- och ruskpromenader blev det på förmiddagen, men till eftermiddagen sken det opp igen, om än blåsigt och kallt!
    Nu är det kvällsmys i soffan med massor av värmeljus här med. Jag kikar på VIK´s hockeymatch tillsammans med maken med lap topen i knät.. ;) Men 3-0 till VIK!! Och grattis till fina ABBA-boken!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Ja, riktigt ruggigt har det varit idag, men så mysigt att få krypa upp i soffan och tänd ljus!! Kul med vinst:) Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh va roligt, Grattis!!!

    Ja fy vilket höstväder det varit idag:(

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Så kul med paket...Grattis. Det har varit riktigt ruggigt idag. Brrrr. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Verkligen fin vinst!!
    Riktig höst nu ju, men mysigt att tända ljus inne:)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig vinst. Abba en raritet. Visst vill man bara vara inne och kura i det här vädret. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Fin bok!!! Ja, hu sicken höst det blev... Är inte alls tillfreds med det...
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Min mamma har också den boken och den är så fin så! Vad kul att du fick den av postkodmiljonärerna. Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till din vinst.
    Här är jag uppe sent för jag har ledig dag imorgon och jag känner mig inte direkt trött ännu, men jag måste nog krypa ner snart ändå för klockan går ser jag.
    Ha en fin Tisdag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinsten :) Alltid trevligt med överraskningar....Stor kram

    SvaraRadera
  12. Va kul - Grattis!

    /Kram

    SvaraRadera
  13. Kul med paket!
    Oj skrapa redan? Nä det var lite tidigt.
    Ha en toppen dag.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  14. Å vad roligt - Grattis! Var på ABBA museumet på Djurgården i somras, det var intressant, ta gärna en utflykt dit när du har möjlighet.

    Kram
    Helen

    SvaraRadera