torsdag 2 oktober 2014

Vad hände...?




Vart tog september vägen?
Fattar inte vart tiden tar vägen. Oktober är igång. Och vi har kommit till torsdagen. Redan!
Jag hänger helt enkelt inte med.

Fortsätter med plocket här hemma. Ugglor vaktar i sovrummet. Bättre möblering där inne nu, Tycker jag....
Mellansonen tyckte vi skulle flytta tillbaka möblerna. De tunga möblerna. Aldrig, sa mannen.
Svea, som fick sin sovplats flyttad, protesterar också. Hon sover fortfarande inne hos oss. Men inte på Bia-bädden som flyttades till andra änden. Hon kan vara envis den damen.
Vi får helt enkelt flytta den dit hon vill sova.









Nu siktar vi mot veckoslutet, ha en skön kväll!
KRAM




14 kommentarer:

  1. Vilken fin lykta, var har du köpt den? Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin korg. Var har du köpt den?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Sååå söt orydnadsuggla ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. jag anar ugglor i mossen...och Bia-bädden, hihi....måste ju bara kommentera en sån sak...
    Kram Bia, hehe...

    SvaraRadera
  5. JAAAA snart helg! Underbart!
    Ha en fortsatt skön torsdagskväll!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. ja så är det verkligen, tiden bara rusar.
    Ha en fin kväll
    HAnna

    SvaraRadera
  7. Så fint och sobert det ser ut. Gulliga ugglor. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Så fint ! Har oxå en liten uggla som tittar på mig från min sovrumsbyrå :)

    SvaraRadera
  9. Ugglor har jag också fastnat för! Dom är fina.

    Visst går det fort...Jag känner mig efter på alla plan=))
    Kram och skön helg//Hannis

    SvaraRadera
  10. Vilka söta ugglor :) Skulle vilja ha några hemma med. Kram och ha en fin fredag

    SvaraRadera
  11. ja... det går fort nu. Tänker varje dag att jag ska ut och fota hösten, men dagarna bara svischar förbi.
    Så fint ni har fått i sovrummet. Roligt att göra om, och det ser väldigt trevligt ut där inne!

    SvaraRadera
  12. Söt uggla!
    Vill önska dig en skön fredag och en härlig helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  13. Ja de där djuren kan vara envisa.....trevlig helg till dej med <3

    Kram Ullis

    SvaraRadera