söndag 9 november 2014

Fars Dag







Ja så här glad blev pappan i huset när han gratulerades idag!



Fars Dag. 
Och mycket firande denna dag.
Vi har firat lite här hemma. Och vi har varit och fikat hos mannens pappa.

Min fina pappa skickar jag en hälsning till genom bloggen också. 
Han är bortrest men jag vet att han blir väl omhändertagen av snälla systern nere på Järnisda.




Mannen min har nu rest iväg med jobbet och är borta till torsdag natt. Så nu ska jag bo själv. I alla fall på övervåningen... Men jag har ju de yngre männen i familjen kvar hemma. 
Och mina vakthundar, haha.
För mig blir det en del tid vid datorn ikväll. Och tid i bilen. Har lovat sonen att det ska bli övningskörning varje dag nu. 


Ha en skön söndagskväll!
KRAM



10 kommentarer:

  1. Whiskey och fina paket, inte konstigt
    att han ser glad ut. Fin hund har ni
    också.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Så härligt att han blev så glad:))
    Sååå fina paket! Gillar fint inslagna paket :)
    Å, då blir det lite ensamt och du får sakna lite.
    Men skönt att du har de andra männen hemma:) O övningsköra, då har du fullt upp;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så härligt firande ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina paket. Kul att se pappan i huset pp bild. Han ser väldigt trevlig ut
    Ha en fortsatt fin helg

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar bild, den första! Äkta glädje :) Kramar!

    SvaraRadera
  6. Så härligt med alla glada pappor i går ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Kul att se pappan i familjen, både han och hunden ser nöjda ut! Fint inslagna pakt, undrar vad det var inuti...?
    Så fin dukning, det är kul at se! Låter precis som du, att jag springer runt halvfärdig och irrar.... Skönt att vara färdig i så god tid!!
    Önskar Dig en ny fin vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Här firades farsdag med :) Mysigt att få skämma bort dom lite extra. Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  9. Det har firats far lite överallt tror jag ;-). Själv var jag hos min far och fick både middag och tårta. Mysigt!
    Kram Helén

    SvaraRadera