måndag 9 februari 2015

Snygga vårnyheter





Kikade lite efter kläder på nätet och hittade en del roliga vårkläder.  Polotröjan med byxor till gillade jag mycket. Kanske inte passar min kroppsform direkt men snyggt var det i alla fall.
Kul att de utsvängda byxorna är tillbaka men det känns nog konstigt att ha såna igen...
















Fler snygga vårnyheter från Lindex kan ni se här.



Måndag och sportlov här. Men inget lov för mig. Här kör vi vanlig arbetsvecka.

Har ni sportlov denna veckan?
KRAM






12 kommentarer:

  1. Jag såg också att dom "utsvänga byxorna" är tillbaka....
    Men jag tvivlar på att det är något jag kommer sätta på mig igen ;)

    SvaraRadera
  2. Töserna har lov denna veckan, men båda jobbar en del. Både mannen o jag jobbar som vanligt... det blir ju inte riktigt samma när barnen är stora.
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Snygga plagg som ser bekväma ut: Vi tar lov först nästa vecka. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt du hittat. :-) Här har vi vanlig vecka denna veckan, sportlov först nästa vecka. Och då är jag bara ledig på onsdagen. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Fina kläder. Här är det också jobb för hela slanten. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Utsvängda byxor är perfekta till "ridbyxlår", de gör en vacker figur, allt blir till en vacker proportion. Superfina kläder! Jag är jättesugen på fina vårkläder nu, som alltid om vårarna :) Tack för fin inspo!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  7. Hej. Polon var fin men utsvängda byxor, nej det kan jag inte tänka mig.
    Vi har sportlov om två veckor. då blir det en fjällresan till finska Lappland.

    Ja en fin vecka!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  8. Härligt med nytt i garderoben, just är det bara nätshopping som gäller då tiden inte alls vill räcka till.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Det har ju kommit så många sköna, snygga byxor!
    Provade ett par med utsvängda ben men dom var lite för utsvängda=)) Blev verkligen som ett V från knäet.
    Du frågade om peace-märket, det är ett underlägg och jag köpte det hos Blackballon på nätet om jag inte minns fel.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. Det är mycket snyggt som trillar in i butikerna nu. Får hålla hårt i plånboken. :)

    Här är det sportlov först nästa vecka men det blir inget vara hemma för min del. Barnen får gå ett par dagar på fritids och sen vara hemma hos farmor och farfar resten av veckan.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Inget sportlov här, det blir nästa vecka och då är nog all snö borta, tyvärr. Utsvängda byxor: nej tack inte för mig, men mycket snyggt har jag redan hittat. Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Skulle behöva lite nytt i garderoben faktiskt :D
    Hoppas du får en fin dag goding <3

    SvaraRadera