torsdag 30 april 2015

Valborgsmässoafton!





Valborgsmässoafton!
Och snart kommer gäster.



Här svänger jag runt i min nya kimono/tunika.




Och så har det varit mest hela dagen... Att jag svängt och stimmat runt.

Kimono - Vero Moda
Linne - HM
Byxor - Lindex

Var uppe innan klockan fem idag. Andra dagen i rad. Har haft med mig fina vännen på halva promenaden så då känns det självklart lättare att komma upp.
Eftersom jag missade min träningsdag igår som jag på idén att springa halva rundan idag tills vi mötte upp vännen.
Jag har alltid med mig vovvarna när jag springer. Jag älskar mina Goldisar men i de lägena kan jag undra om jag valt fel ras. Jag springer 100 - 200 m före och ropar och peppar de till att springa snabbare. Vi måste se väldigt roliga ut, haha.
Men idag var det fart på de gick jättebra att springa halva rundan.
Har haft mycket på jobbet och stressade runt på lunchen men nu känns det som att vännerna kan komma. 
Ska bli jätteskönt att sätta sig, äta gott och ta ett glas vin. Ja det unnar jag mig idag, ibland får det bli en paus i viktnedgången...


Vad hittar ni på denna afton?
KRAM



10 kommentarer:

  1. Låter som en skön Valborg och ta det nu lugnt...
    Jättefina kläder och hoppas du får en trevlig och glad kväll!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. ååh vilken snygg kimono, du passar super bra i den. Vill också ha en sån =)
    Hoppas du får en fin fin valborg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Snygg kimono. Hoppas ni har en bra kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Det gör du rätt i! Hoppas ni fick en härlig kväll! Supersnygg outfit och kimono! Du inspirerar Suss! Blir så peppad av att höra att du är uppe så tidigt och springer:) Bra att du får igång vovvarna också hihi. Heja dig. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så fin du är i din kimono. Häftigt att du kan springa med dina hundar även om du får pocka på dem. Hoppas ni hade en fin Valborg. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Så Snygg och jag hoppas att du hade en mysig kväll
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Fin kimono, passar dej bra ;)....idag är det innedag hos mej....igår hade vi trevligt med god mat och sen en pub sväng, men vi kom hem tidigt och jag kom i säng 24.00...bra tid ändå ;)....nu är det städning som gäller...dammtussarna syns allt för väl...
    Kram bia

    SvaraRadera
  8. Så snygg du är i din kimono! Hoppas du hade en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  9. Supersnygg kimono! Ser både skön och riktigt fin ut!

    Kram Malin

    SvaraRadera