onsdag 20 maj 2015

Guldigt







Regn och rusk ute men inne myser jag med tända ljus. Inte det sämsta det heller.
Nöjd med min nya guldiga ljusstake. När jag var i Värnamo hos optikern så var det en liten galleria i jämte. Tog en snabbtur igenom innan jag åkte hem och hittade denna på Hemtex, där jag egentligen tittade efter nåt helt annat...


Känns inte riktigt som vi börjar närma oss slutet av maj månad när den tjockare jackan åker på när det är dags för morgonpromenaden. Endast några fjuttiga plusgrader denna morgon.
Men jag tänker positivt. Om vi inte har nån värme nu så sparas den väl till sommarmånaderna?! Tror minsann att vi kommer få en fin sommar. Hoppas i alla fall.


Ha det gott!
KRAM




13 kommentarer:

  1. Fin stake...jag hoppas också på en fin sommar. Det är ganska bra att den inte börjar för tidigt tycker jag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Fin stake...jag hoppas också på en fin sommar. Det är ganska bra att den inte börjar för tidigt tycker jag. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Superfint! Det känns verkligen som man blivit snuvad på maj månad på något sätt. Men jag håller på din teori om att det blir en underbar sommar istället :)

    Hoppas du haft en fin onsdag! Kram

    SvaraRadera
  4. Visst vill vi ha en fin sommar. Jag har också tjockjackan på morgon och kvällsrundan. Vill ju helst ha lite mer värme nu. Fin ljusstake du köpt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är det lite kallt för årstiden nu... Och regnigt...
    Men jag tänker som dig att då blir det väl en fin och varm sommar!
    Får vi hoppas :)

    Fin ljusstake! Kul med oväntade fynd :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  6. Överraskning! Titta in till oss vi har en liten surprise! : )

    Mia& Mian

    SvaraRadera
  7. Jättefin ljusstake, det är sällan jag har nått guldigt faktiskt men denna var jättefin.
    Jag hoppas verkligen på en bra sommar, sol och värme dagarna i ända, det vore härligt.
    Idag skiner solen och Värmlandskogen visar sin allra bästa sida.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Jaa den var snygg!!!...........hoppas vi får en fin sommar!!....idag har vi 15 grader (i skuggan) och sol iaf och man
    får njuta så länge det varar...loppisen ska jag ha öppen några timmar i eftermiddag, men först är det köpcentret som gäller ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Jätte fin ljusstake. Nu hoppas jag på lite värme så man inte behöver tända ljus 24/7 utan bara
    på kvällen. Cyklade till jobbet i morse och tar var sviiiiinkallt, brr ;)
    Ha en bra dag !
    Kram PIa

    SvaraRadera
  10. Jättefin ljusstake! Ja dumma vår - vad händer. Men som du säger man får tänka positivt, rätt var det är så slår det till :-). Vi har i alla fall sol idag!

    Kram på dig!
    Malin

    SvaraRadera
  11. ja fy så kallt det var igår, blev helt sänkt! Idag har det varit varmt och skönt här. Fin ljusstake! Var på pressvisning på Hemtex igår faktist och de har en massa fint där som kommer till hösten. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Ja, våren verkar inte alls komma igång... Men bra tänkt, mycket värme kvar att njuta av i juni nu då!:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera