tisdag 26 maj 2015

Nytt på framsidan





Dessa blommor har stått där på baksidan ett tag. I söndags kom de i krukor. Penséerna är fortfarande fina så de fick flytta bak.
Skönt att fixa i ordning men en del är kvar.




Ny vecka har rusat igång. 
Efter jobbet igår så blev det promenad, snabbträning (här hemma) och sen en mysig tjejträff. Och så var den måndagen slut. Känns det inte som dagarna går fortare och fortare nu?

Helgen bjuder på nya roligheter att se fram emot. 
Ikväll är jag i alla fall hemma så då fortsätter jag med framsidan. Jag hoppas på att denna dagen fortsätter att vara fin. Resten av veckan såg inte så lovande ut...
Vädret gör vi inget åt och nånstans där i slutet på nästa vecka såg det ut att vända och bli varmt. Sommarvarmt. Och det ser jag fram emot. 
Men snart tar jag på mig den tjockare jackan och vantar när jag cyklar ner till jobbet.

Ha en fin tisdag!
KRAM




9 kommentarer:

  1. Veckorna rusar iväg, och speciellt när man har lediga dagar som jag har haft... Så fint med blommorna, oc ja, nu får banne mig värmen komma snart, så man får ta av sig lite ytterkläder!
    Önskar dig en fin tisdag, vännen. Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Härligt nu när man kan fixa med blommor ute. Kram.

    SvaraRadera
  3. Fint du har gjort, borde byta i mina krukor också.
    Ha en bra dag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Så fint du gjort! Jag åker till Polen på torsdag och stannar en vecka, hoppas på bra väder! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. härligt med lite nya blommor... mina är inhandlade men längre har jag inte kommit. Ledig dag imorgon, kanske då?!?
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  6. Så fint du gjort i dina krukor. Nä vädret kan vi inte råda över. Det är bara att gillra läget. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. jag var på Blomsterlandet i helgen och köpte lika blommor som du visar...kommer inte ihåg vad dom heter, men dom är fina och jag gav 20 kr st. för dom...jag köpte två och lite andra blommor också ;))....så fick jag tag på tre svarta krukor som passade perfekt till blommorna och jag gav 10 kr st....dom hade kostat 50 kr, så jag slog till...
    Ha det gott!
    Bia

    SvaraRadera
  8. Så fint! Jag längtar efter att få fixa till vår entré med sommarblommor i krukorna som nu står tomma. Men det får vänta några veckor, eftersom vi skall tvätta taket och måla om huset först. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  9. Så fint! Jag har varit ute och städat av lite på baksidan ikväll. Ljummet ute och ljust, härligt!
    Kram/Maria

    SvaraRadera