onsdag 2 september 2015

Bra start på dagen!





Det här är min frukost.
En bra start på dagen som jag blir mätt av, får i mig vitaminer och min mage blir väldigt nöjd!


Färskpressad Aloe Vera som du kan läsa mer om här.
Smoothie med Forever Ultra choklad, vad jag har mer i den kan ni se här.



Med ARGI + får jag i mig den dagliga dos av vitaminer som jag behöver, en skopa som rörs ut i ett glas vatten. Så här står det om den på Forever Living´s sida: 
Vi har utvecklat ARGI+ speciellt för dig som lever ett aktivt liv. Innehåller aminosyran L-arginin samt en juice- och fruktextraktmix från frukter och bär, bland annat blåbär, hallon, vindruvor och granatäpple. Dessutom får du den dagliga dosen av vitaminerna C, D, B6, B12 och folsyra.

Är du intresserad av nån av dessa produkter så kan du maila mig (thore.susanne@telia.com) eller gå in på min webbshop .



Hemma på lunch men slutar lite tidigare idag. Ser fram emot en eftermiddag hos min frisör. Det är många grå där uppe som ska tonas bort och en klippning behövs också.

Ha en bra onsdag!
KRAM





10 kommentarer:

  1. Ser ut som en bra frukost. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Låter som bra boostning inför höst och vinter. Åh vad härligt det är med besök hos frisören. Jag var i augusti så jag får vänta till framåt advent eller nåt nu :/
    Onsdagskram till dig.
    Petra

    SvaraRadera
  3. En bra start på dagen är viktigt kram Diana

    SvaraRadera
  4. Riktigt bra saker för att hålla sig pigg och välmående.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Bäst att skydda sig mot alla baciller som verkar vara i antågande ;-)
    Härligt med tid hos frissan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Härlig med tid hos frissan, men lite roligt att du vill ta bort dina grå, jag är tvärtemot, vill ha fler grå. Har försökt ett antal ggr att försöka få till fler gråa slingor, men det funkade dåligt, så det är bara att vänta på att de naturliga blir fler. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Så nyttig du är. Härligt med tid hos frissan. En stund att njuta. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. En bra frukost är det bästa för att klara dagen. Jag skulle aldrig kunna vara utan min. Härligt med frissabesök och bli lite ompysslad. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Bara flytande! Var får du fiber ifrån?
    Bara undrar.

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera