fredag 25 september 2015

Fredag





Fredag. Och den härliga känslan är här igen.
Slutade tidigt idag. Så skönt att kunna ta kväll tidigt.
Ljusen är tända.



Och jag myser i vardagsrummet. Med en god bit mörk choklad.



Myser i min ensamhet. Mannen åkte från jobbet direkt till äldste sonen. Han ska döma en viktig match ikväll och mamsen blir så himla nervös när hon ska titta på... 
Så de får en mysig kortweekend de två.

Nu ska jag hänga upp sista tvätten. Och sen plocka fram den största tekoppen. Det blir många koppar te ikväll känner jag. 


Ha en härlig fredagskväll vänner!
KRAM



7 kommentarer:

  1. Vilket härligt fredagsmys :) Jag älskar tavlan med skorna, så himla läcker :)
    Jag sitter i soffan och slötittar lite på idol, har precis ätit lite för mycket hemgjord pizza :)
    Ha en mysig helg och stor kram till dig
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt med te och tända ljus. Jag kör samma terapi, då min make är borta i tjänsten några dagar.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren hos mig.
    Så vackra foton! Fredagskänslan tror jag är den bästa på hela veckan. Känslan att ha en helg att göra lite annat en vardagstrallen. Hamnade på Svea's valpar också. Visst är det underbart med hundar! Önskar dig en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  4. Härligt med en myskväll. Klokt av dig att inte följa med om det är jobbigt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Låter som en skön fredagskväll..
    Va kul att vi ses på måndag! =)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för Victor idag!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Mysigt med fredagskväll, tända ljus och gott med choklad! En perfekt avslutning på jobbveckan!

    SvaraRadera