tisdag 22 september 2015

På andra sidan fönstret och en ny karriär?







Fikonträdet har fått komma in. Står nu på andra sidan fönstret. Glömde (igen!) att vattna det. 
Nu har det fått vatten. Och ändå tappar det bladen. 
Undrar om det gör så nu på hösten eller om jag lyckades ta dö på det...?
Det ska i alla fall stå mörkt över vintern så får vi väl se om det tar sig igen framåt våren.


Ikväll har jag haft en tjejkväll här hemma. Jättekul med dessa kvällar. Få träffa mysiga tjejer som jag inte skulle gjort annars.  Prata om hälsa och välmående och visa bra produkter.

Är du intresserad av hälsa och välmående? Att jobba med detta vid sidan av och tjäna lite extra pengar?
Eller kanske satsa på en ny karriär?
Hör av dig till mig i så fall så berättar jag gärna mer!
(thore.susanne@telia.com)


Nu ska jag ta en kvällsrunda med två vovvar här hemma som ingen hunnit promenera med.
Ha en toppenfin kväll!
KRAM


OBS!
Missa inte mitt erbjudande som ni kan läsa om här!
Erbjudandet är framflyttat en dag och gäller t o m imorgon (onsdag 23/9) kväll.


8 kommentarer:

  1. Se där, ännu en hundägare som var ute ikväll... Fast hos er kanske det inte regnade?! Ja, hur man sköter ett fikonträd har jag inte den minsta aning om. Hoppas ditt överlever...
    Låter som ett trevligt extra knäck, men jag har 11-12 timmars arbetsdagar, så jag orkar inte mer än så... Hoppas någon annan nappar på Ditt erbjudande :)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Mums för fikon ;).....har aldrig haft ett fikonträd....men fikon är så gott och nyttigt ;))
    Någon promenad blev det inte idag, men väl lite yoga...
    Kram från bia

    SvaraRadera
  3. Go kvälla :)
    Du är ju grym!!
    Men hur gör du för att nå alla? Nyfiken:)
    Det tycker jag är det svåraste..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Du behöver inte vara orolig. Fikonträdet tappar bladen på vintern. Det kommer nya på våren. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Låter super trevligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Har också ett fikonträd för första gången och är lite fundersam över hur jag ska sköta det vintertid. Mysigt med tjejträff. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Mysigt med tjejträff och fikonträdet repar sig säkert till våren ska du se. Alla träd (utomhus) tappar ju sina blad på hösten/vintern så det är precis som det ska.

    Ta hand om dig.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Ser att du redan fått svar på din fråga om fikonträdet.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera