måndag 14 september 2015

Triss och det där med planering...





En triss.
Där på ena hyllan i tv-delen av vårt vardagsrum.
Tre likadana svarta krukor. Och tre Plättar i luften.




Krukorna kommer från Klockaregårdens Trädgårdsbutik. Som du kan läsa om här
Växterna från Plantagen.




Ny vecka är igång. 
 Mycket som jag vill göra men på vardagarna är det inte mycket tid över. Försöker planera i god tid men det är inte alltid jag lyckas så bra...
På torsdag ser jag fram emot en ny tjejkväll här hemma. Och för att inte allt ska fixas sista kvällen ska jag nu baka,  samtidigt som jag kikar på Sofia´s änglar med ett öga.

Är ni bra på att planera?

Hoppas att ni haft en bra start på veckan!
KRAM




8 kommentarer:

  1. Nja, det är si och så med det där med att planera. Jag tycker ofta jag är bra på det, men ändå hinns inte allt med ;)
    Fin triss!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  2. Nopp, ingen bra planerare här. men dina fina triss växter ska jag nog se till att planera in här hemma. Kraaam pia

    SvaraRadera
  3. Jag försöker planera, men det är inte lätt när man är en tidsoptimist.

    SvaraRadera
  4. Jag är superdålig på att planera och är ofta ute i sista minuten och stressar. Gillar plättar i luften jag med och har en hemma. Hoppas du har haft en bra måndagskväll. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Så fint med krukorna där! Men jag o plättarna är inte bästa vänner;-)
    Ja, jag är nog ganska bra på att planera, he he :)
    Men tiden är alldeles för knapp... Jag önskar mig mest av allt mer tid för livet.
    Men tiden är ju inte gratis.. Så jag siktar på att det ska bli så framöver...
    Eller hur.
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  6. Tycker att jag mestadels är duktig på att planera, men ibland kommer saker emellan som förstör tyvärr. :-) Fin triss du införskaffat. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Så fina krukor. Plättar i luften är en favorit även hos mig. Ja planera måste man. Jag håller på att förbereda inför ett kalas på lördag. Känner också åar man inte hinner så mycket i veckorna. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Jättefina krukor! Plättar i luften är jättefina fast jag brukar alltid lyckas att ha ihjäl dem. Men fina så länge de varar!

    Jag är faktiskt jättebra på att planera om det är roliga saker. Tråkiga saker väntar jag med in i det sista.... och får sen stressa järnet!
    Kul med tjejkväll!
    Kram Malin

    SvaraRadera