söndag 4 oktober 2015

Mer energi nu på hösten?




Lätt att känna sig trött nu när höstmörkret kommer mer och mer för varje dag. Det är alltid svårare att ta sig upp på morgonen och allra helst om det regnar utanför...

Efter en dryg förkylning och hopplös trötthet i våras så började jag med Aloe Vera och har ett tag kompletterat med Argi +
En perfekt kombination för att bli piggare. Jag har mycket mer energi (och en gladare mage!). 


Argi + är ett kosttillskott som innehåller aminosyran L-arginin. Den ger dig den dagliga dosen av vitaminerna C, D, B6, B12 och folsyra.  
Vilket gör att tröttheten minskar. 

Aloe Vera Gel, eller Berry Nectar, kan jag verkligen rekommendera. Jag har fått en mycket bättre fungerande mage sen jag började med detta. Den har också en bra effekt på hår, hud och naglar. 
Jag ger den även till vovvarna här hemma för att de också ska få en gladare mage. Svea har en del övervikt med Aloe Vera Gel och lite mer motion så funkar hennes mage mycket bättre nu. Hon har tappat drygt 3 kilon och är mycket piggare på våra rundor. 

Du hittar produkterna här.
Maila mig gärna om du har frågor. 



Efter en disig och mulen förmiddag klarnade det upp och blev riktigt fint. Jag och de fyrbenta var ute på en långrunda på förmiddagen. Så vackert i naturen nu. 
Har fotat en del annars har det mest blivit tid vid datorn denna dag. 

Ha en fortsatt fin söndag!
KRAM



Ps. Flera av er har undrat om de grillade kycklingburgarna vi åt ikväll och mer om det kommer imorgon.



9 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en fin kväll :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ja gud vilket fint väder det blev idag. Här satt vi ute och fikade idag. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Gosiga vovvar ;))
    Ha en fin kväll och hoppas helgen varit bra hos dej...
    Kram från bia

    SvaraRadera
  4. alltså de e så himla fina !
    har en vänn osm säljer sånt o hon tycker det e jätte bra. har den där salvan va den heter ( hi hi förlåt ja o namn ) den är vit o röd o luktar linnement men såå bra tycker ja
    ha en fin kväll o start på nya veckan kram

    SvaraRadera
  5. Visst behöver man något för att bli piggare nu på hösten. Fina dina hundar är. GA en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Gillar också produkterna :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Jättebra produkter det där :) Hoppas du mår fint, kramen

    SvaraRadera
  8. Vad härligt att du är piggare!

    Vilken fin altan ni har!
    Kram Malin

    SvaraRadera