fredag 16 oktober 2015

Välkommen fredag!



Testade att ta några foton i svartvitt. 
Gör ju det alldeles för sällan... 







De där fredagarna. Alltid lika välkomna.
Innan jag däckar i soffan denna kväll blir det en produktvisning. Hemma hos min vän och kollega. Och hon har samlat ihop en helt gäng med tjejer. Blir spännande. Och de där fjärilarna i magen börjar så smått komma...

Sen när hundarna har fått sin motion så blir det inte mycket mer gjort här. Då gosar jag ner mig i det efterlängtad hörnet och känner att nu, 
nu är det helg!

Önskar er en fin sådan! KRAM



7 kommentarer:

  1. Önskar dig en alldeles fantastisk kväll med tjejerna och njut av helgen!
    kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Jag tycker svartvita foton är jättefina! Ditt skåp är ju såååå fint :-)
    Lycka till ikväll och trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ser att vi har snarlika pallar ;))
    Ha en trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Du har det så fint!!!! Hoppas du kan njuta gott av ett glas vin där sen och känna dig nöjd efter din visning! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Svartvitt är riktigt snyggt... Vackert!
    Ännu vackrare blir ju bilderna för att ni har det så fint hemma såklart :)
    Nu är det fredag igen... underbart.
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Snygga bilder i svartvitt! Hoppas du fick en fin visning.
    Ha en fin helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  7. Ja, härligt med helg. Jättefina bilder. Kram.

    SvaraRadera