torsdag 22 oktober 2015

Väskan är packad



Ja direkt efter jobbet åker mannen och jag iväg. Jag ska på en föreläsning i Växjö. 
"Make it Happen"
Ska bli spännande att lyssna på detta.

Väskan och necessären är packade. Sonya produkterna som jag använder varje kväll är med...



...och även denna Massage Lotion som doftar ljuvligt.





Produkterna hittar du här i min shop.


Efter föreläsningen åker vi till sonen och nattar över. Ledig fredag imorgon så snart tar jag helg.

Ha en fin torsdag!
KRAM




8 kommentarer:

  1. Låter superhärligt, hoppas ni får en bra helg i Växjö. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Härligt med långhelg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Då får du en långhelg! Härligt! Ha det så mysigt med man och stor-sonen. Ses nästa vecka:)!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Hallå där!
    Men å det där lät u mysigt...
    Åka i väg med mannen å så lite sonmys på det....å SEN helg...:)
    Ha det så skönt nu då!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Heeej!
    Hoppas föreläsningen är givande ikväll!
    Synd att jag inte kunde åka :( sitter o väntar på att fialottan ska bli klar på ridlektionen nu..
    Berätta gärna om den sen om du vill :)
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. så mysigt med lite övernattning och trevlig föreläsning...
    här har vi precis tagit höstlov, eller ja, dottern har en dag kvar i skolan, men jag har lagt av med det där jobbandet nu för ett tag. Så himla skönt.
    Ha en fin start på helgen!

    SvaraRadera
  7. Trevlig med föreläsning och övernattning hos sonen. Ha en fin dag Kram Pernill

    SvaraRadera
  8. Alltid kul att gå på föreläsning och sen får du ju träffa din son, bara det!
    Idag skiner solen, känns nästan konstigt efter en vecka med grådask...
    Ha en fin helg och tack för din rara kommentar!
    Kram Titti

    SvaraRadera