lördag 17 oktober 2015

Visning och vilse




Igår hade jag en visning hos min snälla vän och kollega Nettan. Hon hade lyckats få många av sina vänner att komma och kolla på våra produkter denna fredagskväll.
Så kul att träffa nya tjejer, även tjejer som jag känner sen tidigare, det blev en lyckad kväll. 





Värdinnan i all hast, medan vi förberedde, precis innan gästerna anlände.
Hon hade dukat upp en massa gott i deras fina kök.



Gjorde ett nytt test med promenad i skogen. På stigar jag inte kände igen... Och jag hamnade helt vilse! 
Efter att jag gått tre olika vägar och bara hamnat mer fel så vände jag och gick stigen tillbaka. Men det dröjde länge tills jag kände igen mig... 
Så det blev en extra lång promenad denna morgon.


Nu ska vi åka till Jönköping och kolla efter stövlar och kläder och sedan blir det en biokväll. 

Hoppas ni har en skön lördag!
KRAM



9 kommentarer:

  1. Mysig visning & du....Så skönt att du inte gick vilse helt!
    Ha en trevlig biokväll ♡ ...

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Det verkar ha varit en lyckad fredagskväll. Ha en fortsatt fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Ser trevligt ut, kul att visningen gick bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Har också letat stövlar idag. Ingen lätt match. Jag funderar till nästa helg och letar vidare då. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt det ser ut.
    ....och en massa god mat också!
    Skönt att det gick bra för dig.

    Ha en fin helg nu,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Tycker det e kul att gå på visning o ha en själv hos nån men inte he en hemma hos mej :D

    må så gott i fortsättningen utav helgen kram

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas visningen gick jättebra och gav bra resultat, men du.. så otäckt att gå vilse. Blev du inte rädd?
    Ha en fin söndag i solen!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Skönt att du kom tillrätta i skogen igen. Att gå vilse är läskigt. Kram.

    SvaraRadera
  9. Hoppas din visning gick bra.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera