torsdag 19 november 2015

Avkoppling







Lite frusen efter bandyn igår kröp jag ner i sängen. Tog med mig datorn. Tände ljus och hällde upp en stor kopp te.
Ibland är det bättre att inte bli sittande framför tv:n. Även om jag inte ser så mycket på tv, blir mest tid vid datorn, vill jag ändå mellanlanda i soffan. För att koppla av innan sömnen. 





Vi närmar oss helgen. Förvånas varje vecka hur fort tiden går...
Fredag redan imorgon och då blir det en kväll med goa tjejer.


Fin kväll till er!
KRAM




4 kommentarer:

  1. Visst är det gott att krypa ner... jag är inne i en period och kollar vardagspuls på play, delar av det i alla fall

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen mystider nu. Kanske är det så att vi behöver höst och vinter mer än vad vi tror. För att varva ner och koppla av. Jag hoppas att du och tjejerna får det kul ikväll och njut av din helg. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Tiden rusar iväg... och idag har jag tagit fram stjärnor och stakar här. Inte många dagar kvar till första advent, faktiskt!
    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en härlig kväll med tjejerna!

    SvaraRadera