fredag 27 november 2015

Snart advent....




På söndag är den första advent. Det syns inte på utsidan. December brukar väl börja så här, med slask. 
Ljusstakarna lyser så fint i alla fönster nu. Även här, ljusstaken som jag fick tag på Cervera till slut förra året. Och den fina svarta granen. Så ser det ut i mitt köksfönster.





Förberett för tjejerna som kommer ikväll. 
Glögg och några godsaker till den ska jag bjuda på. Och så får de smaka och testa produkter.

Jag ser fram emot kvällen men först har jag en eftermiddag kvar på jobbet,
Bäst att rusa...

Ha en finfin fredag!
KRAM



4 kommentarer:

  1. Numera får jag iaf julkänsla även fast det inte är snö. Du har jättefint i ditt fönster.

    SvaraRadera
  2. Så fin både ljusstake och gran. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så fint ♡ ...
    /Kram & ha det så gott!

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg stake. Hoppas ni har en trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera