söndag 6 december 2015

Stjärnor



På svarta skåpet finns en ny stjärna. Jag är lite svag för de där. Stjärnorna.
Allra helst nu i juletider.

Stjärna - Växtkraft
Vas - Maxi
Ljuslykta - Fröken Funkis
Vit gran - Haga Hem




Har haft utbildning idag på förmiddagen. Den som jag skulle haft där i Stockholm, kunde vara med via länk istället.
Blivit en del hemmapyssel och promenader. I blåst och regn. Känns inte som vi kommit en bit in i december...
Vill helst bara tända ljus och krypa upp i soffan men först måste jag få en del annat gjort.

Önskar er en fortsatt fin andra advent!
KRAM



8 kommentarer:

  1. Vilken fin stjärna, och så fint pyntat där på skåpet.
    Hoppas du har kunnat krypa upp i soffan och tagit kväll nu.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Stjärnor är en favorit även här,
    och jag har dem lite varstans här hemma !

    SvaraRadera
  3. Hemma hos oss är det granar och stjärnor som gäller. Visst är det bra att det funkar att vara med på weblänk. Mycket bra som sades.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Gillar det svart skåpet, så snyggt.

    SvaraRadera
  5. nä du känns inte som dec. här skiner solen i göteborg där vi är nu . va klass 3 varning på stormen igår men va fint då vi va ute som tur va. nu hemåt idag gillar granen blir till att gå o kolla kram

    SvaraRadera
  6. Vad tråkigt att du missade utbildningshelgen men bra att du kunde vara med på länk iallafall. Jag hoppas jag kommer iväg på någon inspirationskurs snart, jag behöver det känner jag. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Det är inte julstämning för fem öre. Stjärnan var jättefin och den lilla vita granen tycker jag bara är så supersöt.
    Ha en bra start på veckan.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Nej det känns inte som vi är i December. Mera Mars i så fall. Men hoppet är inte ute än om lite vitt på marken till jul.
    Så fin stjärnan är, och den lilla vita granen ser så go och mjuk ut..**
    Kramar♥

    SvaraRadera