lördag 12 december 2015

Vingar och bollar...






I vår hall finns en liten gran. Den kom in till första adventshelgen. Hängde bara upp några småsaker i den. Idag hittade jag några fler.
Vita vingar. Vita bollar. 
Köpta på Gretas, vår interflora butik.




Har slagit in några jul klappar idag men inte blev vi helt färdiga inte. Siktar nu in mig på att fixa lita varje dag denna vecka. 
För om en vecka kommer goda vänner hit på lillejul och då vill jag ha de flesta julbestyren klara. 

Snart åker vi till andra goa vänner och myser denna kväll.

Ha en finfin kväll ni också!
KRAM



5 kommentarer:

  1. Åh så söta små ängla vingar ;)....jag har en stor hängandes över dörrposten in till bloggrummet ;))
    Hoppas kvällen blev trevlig ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Så fint med en liten gran. Jag satte vår lilla i växthuset. Ha en fin lucia. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så fint pynt i er lilla gran! Här är alla julklappar fixade och idag slog jag in dem också :) Känns skönt att vara klar i god tid.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilket fint pynt i granen !
    Älskar dom små vingarna :)

    Här slogs de sista julklapparna in i morse när killarna var på hockeyträning,
    och jag är sjukt nöjd över att vara klar i god tid för engångs skull för nu väntar årets mest hektiska tid på jobbet !
    ( att köra budbil när folk nätshoppar julklappar är ingen lek kan jag meddela ;) )

    SvaraRadera