söndag 3 januari 2016

Viktminskning C9





Nu är snart alla helgerna över.
Vet inte hur det är för er men jag lyckas alltid lägga på mig några extra kilon under dessa högtider. Jag håller i med träningen men är alldeles för svag för alla godsaker.

Kanske har det blivit för mycket godsaker även för er under senaste tiden. 
Är det dags för en förändring?
Att satsa på sommarformen och också en varaktig förändring. 
Med Forever C9 har jag fått bra resultat. Viktminskning på nästan 3 kg.

Häng med i vårt största Fitness event nånsin
Get Forever FIT 2016
Du kan gå med i Facebook gruppen och få stöd tillsammans med alla som kör detta event samtidigt.
Det är under ledning av Nick Söderlund, vår personlige coach.



FOREVER FIT
är ett koncept där du dag för dag följer en plan med hur du skall äta och träna, du får också recept i häften som följer med i boxen. I boxen ingår allt du behöver i form av kosttillskott och träningsplan.
All träning går att göra hemma utan redskap.
I F1 och F2 boxen behövs endast hantlar.

om hur det gick för mig när jag gjorde Kickstarten C9.

Viktiga datum att hålla reda på!

Den 6/1-16
Facebooksidan öppnar.

Den 13/1-16
Om du vill passa på att ge kroppen en snabb omstart börjar du med 
C9 - Change 9 den 13 januari-
Detta stegs görs under 9 dagar på egen hand, men vi finns där för dig även under dessa dagar.

Den 23/1-16
Nu kör vi igång första passet av F1 - Forever FIT 1
Det spelar ingen roll var du är vi får peppning och stöd av Nick Söderblom och alla andra via Facebookgruppen.

22/2 - 23/3
Nu kör vi sista programmet av Forever FIT konceptet.
Det är dags för Forever FIT 2 för dig som vill fortsätta att forma, förändra och förvandla din kropp.
Nu blir det tufft men tillsammans kan vi klara vad som helst! Daglig pepp och stöd fortsätter vi med - ända in i mål!

Passa på att köp boxarna nu, du hittar de


Här kan du inspireras av några som lyckats!



Tveka inte att höra av dig om du har några frågor!
Vill du beställa en box kan du göra det här eller maila mig
sussneroandersson@gmail.com



Jag är med, är du?
KRAM




2 kommentarer:

  1. Här är vi många som kommer köra! Jag är med!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag har beställt c9, ska köra den så fort den kommer och sen blir det de andra i serien också. En kompis har testat det och fått grymma resultat.

    SvaraRadera