torsdag 14 januari 2016

Vinter, vackert och kallt




Så vackert vinterland har vi nu!
Och såå kallt! Sexton minus visade termometen när vi kom ut i morse. 




Till och med vovvarna tycker det är kallt nu. Här går vi flera kortare promenader nu istället. 





Ännu kallare ska det visst bli i helgen...


Var ledig på förmiddagen. Hann med dubbla promenader, träning på gymmet och ett besök hos frissan så jag har fått ny färg i håret.
Efter jobbet har jag sprungit på stan och letat efter kläder. Ska på festligheter nästa helg och som vanligt saknas det kläder till detta...
Ett par kassar fick det följa med hem, får se om det blir det jag väljer. 

Ha en skön kväll finingar!
KRAM



11 kommentarer:

  1. Det är otroligt vackert :-)
    Kan förstå
    Att tassarna blir kalla men pälsen ser så go å varm ut!
    Skönt med en ledig fm o härligt med frisör besök

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Oj vad fint!!! Vad mycket du hinner med.. jag hinner inte med någonting känns det som.. :-)

    Kraam Therese

    SvaraRadera
  3. Vackert är det ute nu, men liiite för kallt för min smak.
    Ha det fint !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Jag längtar efter att vara ledig i dagsljus när det är såhär fint!
    Ha en fin helg, Suss!
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Men du va mycket kul du hunnit med idag :)
    Vi har också vinter, riktig vinter. -18 nu och säkert 3 dm snö :)
    Härligt att gå till frissan, det är så skönt att bli ompysslad!
    Ha en mysig kväll.

    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. så makalöst vackert!!
    Här försvann alla snön tyvärr...:( Men kallt har vi med!
    Lycka till med klädvalen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder och så vackert väder men......det är så kallt. Brrr. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Härligt med besök hos frissan. Jag längtar tills jag ska dit. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder du har fångat. Ändå är det mysigt att gå ut i vintervädret när det knastrar i marken :)
    Men nu är det för kallt tycker jag... Det räcker med 10 minus :) hihi. Vi har minus 22 nu :o kram

    SvaraRadera
  10. Hei :) Så nydelige bilder! Å tusen takk for koselig kommentar fra deg.
    Klem fra meg :)!

    SvaraRadera
  11. Så vintervackert ni har det! Här har vi ett tunt snötäcke och någon minusgrad. Lagom enligt mig :D

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera