söndag 13 mars 2016

Gå ner i vikt med Forever Living Detox






Jag började gå ner i vikt med Forever Living Detox . 
Men egentligen är det ingen detox, skillnaden är att detta är ett program för att ställa om sina vanor till det bättre vad det gäller kost och motion, och man får ex dricka kaffe och te.
 Jag har sedan fortsatt med F1. Inte följt det maniskt men så mycket som jag tycker det passar mig. 
Jag har minskat 4 kg än så länge.
Tanken med Forever FIT är att man kommer se bättre ut men också må bättre och få mer energi.
Jag vill komma mer i form nu till sommaren och har satt mitt personliga mål till semester starten. Hänger ni på?
Det går inte så snabbt för mig men det går åt rätt håll och det viktiga med min Forever FIT resa är att hitta en bra vikt som passar mig och att jag mår bra.

Min svägerska gick ner 3,5 kg med C9 och hon har sen fortsatt med shaken till frukost och forever therm efter frukost och middag. Hon har nu gått ner 7 kg!

“Forever F.I.T. är ett smart program komplett med träning, kosttillskott och kostråd som i tre enkla steg hjälper dig att må bättre, och att se bättre ut. CHANGE 9 ger din kropp en omstart på nio dagar, F.I.T. 1 kommer att ändra hur du ser på kost och träning och hjälpa dig att sätta hållbara mål för viktkontroll. I F.I.T. 2 handlar det om att forma, förändra och förvandla din kropp. Tillsammans är de en oumbärlig följeslagare på vägen mot att må bättre, och att se bättre ut.”




Fraktfritt och ett erbjudande på C9 under kommande vecka, för mer info maila mig: 
sussneroandersson@gmail.com
Obs! Ny mailadress
Beställa kan ni göra här!


Ha en skön kväll!
KRAM


4 kommentarer:

  1. Vilka resultat, och utan diet. Det är bra tycker jag, verkligen!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Svar: Att ge kläder och prylar en andra chans är jätte, jättebra – så tråkigt att saker slängs ner de kan få ett nytt hem och hjälpa någon som kanske inte har råd att köpa helt nya saker. Men känner du att konsumerar för mycket är jag säker på att du kan ändra på de vanorna :)

    SvaraRadera
  3. Önskar dig lycka till! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Skulle vilja fråga ang Forever fit C9 om det passar alla? Om man har typ IBS-mage, det kanske inte riktigt funkar? Försöker röra på mig mer och äta mindre storlek på måltider, funkar rätt så bra men kanske är C9 bra också..../Ulrika

    SvaraRadera