lördag 9 april 2016

C9 Box, vad innehåller den




Många undrar vad är en C9 box, vad innehåller den?
Paketet innehåller:
Forever Aloe Vera Gel x 2
Forever Ultra Vanilj eller Choklad
Forever Fiber
Forever Therm
Handbok
Måttband
Ni kan beställa en box här!

Jag får många frågor på detta nu och jag säljer fler och fler C9.
Ett steg i utvecklingen vi har där många börjar tänka på sin hälsa.
Vad är då C9 och passar det dig?
C9 - Change 9 är ett kickstart program på 9 dagar för att må bättre, bli piggare, rensa ur kroppen och minska sötsuget.
De flesta tappar både i centimetrar och i vikt. Alla är vi olika så det är väldigt individuellt hur mycket och var man tappar mest.

I Forever Fit programmet finns också F1 och F2:
Forever F.I.T. 1 är ett 30-dagars kost- och träningsprogram framtaget speciellt för att ge dig verktygen du behöver för en hälsosammare livsstil. Verktygen som ger dig medvind på din viktresa.
Steg tre i programmet, Forever F.I.T. 2, är ett 30-dagars kost- och träningspaket som drar nytta av allt du lärt dig och tar din kropp till nästa nivå genom att öka muskelbyggande träning och finjustera din kost.

Kunderna varierar. 
De som vill kickstarta för att komma ner i vikt, par som kör C9 kickstart programmet tillsammans och även kompisar som kör ihop för att peppa varandra.
Har även en kund som inte behöver minska i mått eller vikt men vill rensa ur kroppen, må bättre och minska sötsuget.
Alla som handlar kommer läggas in i FB grupp för pepp, tips och olika recept. 

Lite inspiration.









Ni som följer mig på Instagram har sett att jag har ett erbjudande denna veckan!
Är du intresserad så maila mig 
sussneroandersson@gmail.com
eller 
logga in i min butik.


KRAM



3 kommentarer:

  1. Härliga bilder, kul med något som verkligen fungerar :)
    Ha en mysig lördagskväll :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Häftigt att det fungerar. Här äts inte så mycket socker längre. Man blir mycket piggare. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Bra om det finns dieter och program som funkar. Själv så behöver jag inga program haha.

    Ha det så gott och kram.

    SvaraRadera