onsdag 13 april 2016

Moodboard




Detta var en av de fina moodboards jag fick från Jane med bloggen Lyckliga Hem.
Jag vann en tävling inne hos henne. Hon har nu hjälpt oss med möbleringsförslag och flera olika moodboards på vad vi kan ha i rummet.


Jag vann också produkter från Zelected by House.

Så nu ska vi bara komma till skott och bestämma möbler och inredningsdetaljer för att göra en liten förändring här hemma.


En eftermiddag kvar på jobbet och ikväll åker jag på tjejkväll hos systerdottern. Superkul!
Senare ikväll hoppas jag besöka bloggar, hinner inte riktigt med det nu...


Ha en skön dag!
KRAM



11 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten !
    Den sista bildens saker gillar jag ;))
    Ha det gott !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten !
    Den sista bildens saker gillar jag ;))
    Ha det gott !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så kul med en sån vinst!
    Nä, tiden är lite knapp... Så ibland blir det typ bara hej för att att jag lever och jag läser dina inlägg, men hinner inte skriva något varje gång..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. WOW, vilken härlig vinst! Stort grattis! Jättefina saker! Så himla kul!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vilken turgumma du är. Hoppas ni hade en trevlig kväll.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Så fina tips du fått. Ser supersnyggt ut. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten. Dom runda lyktorna fick jag i julklapp av våra barn. Dom ska stå på uteplatsen när det blir lite bättre väder. Önskar dig en fin helg. Kram Anita

    SvaraRadera
  9. Ååå vad roligt, stort grattis, de verkar ha en massa fina saker så det blir nog inte lätt att välja men å andra sidan spelar det ingen roll vad ni väljer för allt kommer bli snyggt... haha =) Ska bli kul att se hur det blev sen min fina... stor kram Mia

    SvaraRadera
  10. Ååå vad roligt, stort grattis, de verkar ha en massa fina saker så det blir nog inte lätt att välja men å andra sidan spelar det ingen roll vad ni väljer för allt kommer bli snyggt... haha =) Ska bli kul att se hur det blev sen min fina... stor kram Mia

    SvaraRadera