torsdag 9 juni 2016

Förberedelser...





Här förbereder vi för fullt inför morgondagens student!
Blommor är köpta och beställda som ska hämtas imorgon, är ju andra också som ska firas förutom sonen. 
De söta virkade studentmössorna kommer från en vän och kollega, 
kolla hennes fina insta konto
@sheuli

Klänning handlades i all hast på lunchen igår, i mörkt marinblått och kavaj till kommer behövas...



Ostpaj på gång sen är det bara städning och dukning kvar, kanske måste jag baka en fjärde tårtbotten också... ja vi har och göra ett tag till innan det är sängdags men jag vill ha så lite kvar som möjligt till morgondagen!
Får se om jag hinner kika in nåt här imorgon annars kan ni följa mig på instagram
@hemmapasjuan


Fin kväll till er!
KRAM



3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en fantastisk dag imorgon och att du verkligen hinner att njuta av dagen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorron. jag är såå glad att allt är över här. Ha det fint! Kraaam pia

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en glad, rolig och minnesvärd dag!
    Kram från Titti

    SvaraRadera