tisdag 14 juni 2016

Fyrbenta vänner







Denna veckan har vi två extra husdjur här hemma. Äldste sonen´s katter är här. Och de är överallt... Olika favoritställen, högt upp och gärna i våra fönster!
Jag var uppe sent igår, men kunde ändå inte somna sen när jag lagt mig och vid halv ett hör jag en smäll i köket. Då har nån av katterna rivit ner en vattenkanna som jag lämnat kvar på köksön. Full med vatten! Jag torkade och torkade, till slut fick jag väcka mannen min eftersom det var vatten under skåpen! Så efter mycket torkande och fönande så fick vi det torrt till slut men det blev inte mer tre och en halv timmes sömn för mig inatt.

Lugnare med våra vovvar, de tar sig möjligtvis upp i soffan nån gång ibland...




Så idag blir det tidig kväll i soffan och förhoppningsvis tidigt i säng, har en del sömn att ta igen.  


Ha en mysig kväll!
KRAM




9 kommentarer:

  1. Hoppas att din nattsömn inte förstör av några fler kattolyckor.

    SvaraRadera
  2. Fina är dom i alla fall, så jag tror nog att dom är förlåtna :) :)
    (även om det inte är roligt att torka golv mitt i natten)
    Fin kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Tur dom är så goa så man glömmer det där som är mindre kul haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så fina alla 4 djuren är. Hundarna ser så snälla och godmodiga ut. Älskar Retrievers och har själv en Flat Coated Retriever. Har haft Flat i många år. Blir mycket härliga skogspromenader och mycket aktivering för vovven. Han måste "Jobba" för att må bra. Hoppas det går bra med de gulliga katterna. Kram Christina

    SvaraRadera
  5. Trevligt med många djur. Men visst låter det busigt. Hoppas du fick sova i natt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Fina bilder på dom. Jobbigt när det händer olyckor när man ska sova.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Men åh så söta pälsklingar! :)
    Kram!
    /Lisa

    SvaraRadera
  8. Katter har ju en förmåga att röra till det! Går inte att bestämma på samma sätt över dom ju=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Åh men dom är ju så fina dina vovvar.

    SvaraRadera