onsdag 15 juni 2016

Mitt i veckan...




Redan mittendag och idag har jag varit på resande fot så denna dagen försvann snabbt. 
Har besökt en kund som haft invigning. Alltid lika roligt att få följa med ut till kunderna.

Har plockat en del här hemma och fixat med blommorna. Så fint med alla blommorna men tyvärr så vissnar de väl alla snart... Skulle haft de uppdelade på flera veckor istället.





Hade egentligen en del på to do listan som skulle fixats ikväll men jag sparar på de sakerna några dagar till, tröttheten tog liksom över, eller egentligen är jag nog bara slö. Men ibland får man väl vara det... 
Så mest soffhäng och stora koppar te ikväll.


Vad hittar ni på denna onsdagskväll?
KRAM


4 kommentarer:

  1. Heeej!
    Just nu surfar jag runt och läser bloggar... Har inte hunnit med det så mycket på sistone... Så tar mig en lugn kväll :)
    Så som du skulle jag tro :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åhh, vackra Gerbera!! Ja, ibland får man bara var slö, verkligen!
    Torsdagskram till Dig från Kate

    SvaraRadera
  3. Är helt slut efter den där branden som har tagit musten ur mig helt, har ingen energi alls.... Visst är det härligt med alla blommor man kan plocka in nu, men precis som du skriver hade man önskat att de stod lite längre, de förgyller verkligen hemmet. Kramisar till dig vännen. Tina

    SvaraRadera
  4. Ibland är det skönt att bara få soffhänga. Det ska jag göra efter middagen strax :) Kram.

    SvaraRadera