måndag 27 juni 2016

Startat nya veckan med AW




Haft en ledig dag hemma men hade fullt upp ändå. Varit bortresta hela midsommarhelgen så idag blev det en del fix både inne och ute i trädgården. 
Ikväll har jag också haft en mycket trevlig AW här hemma.


Ska fixa färdigt i köket och ta hand om tvätten innan fotbollen. Ikväll får vi heja på Island. Sen ska jag försöka komma i säng. Och somna! Har haft svårt att somna på kvällarna nu i helgen men imorgon går larmet vid klockan fem igen och då ska jag vara pigg...




Har ni haft en bra start på veckan?!
KRAM



7 kommentarer:

  1. En extra dags ställde om hela dygnsrytmen jag var sååå trött imorse
    Halvtittar på fotbollen här hemma

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för Island. Vilket gäng. Skönt med en extra ledig dag utan krav. Sånt man behöver ibland. Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Och Island vann! Jättekul!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig midsommar ni haft med vännerna! Så fina bilder! Drömmer också om ett fritidsställe vid havet! (Vem gör inte det, förresten? ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Himla bra start på veckan och det kommer förmodligen bli en härlig vecka.

    SvaraRadera
  6. Skönt att vara lite långledig, det behövs ibland! :-)

    Kraam Therese

    SvaraRadera
  7. Har också svårt att sova i värmen...i natt sov jag nästan ingenting !! Och sådana dagar är min "dag" helt förstörd eftersom jag har behov av att sova 8 timmar !!...här fortsätter värmen ett tag till, men det är synd att klaga ;)
    Kramis

    SvaraRadera