onsdag 21 september 2016

Magasin 36






På semestern besökte vi Magasin 36 i Höganäs. Mycket snyggt där!

Jag kollar efter skåp nu. Vet inte om jag ska leta efter ett gammalt att göra om eller ett nytt som är färdigt att ställa in. Fast egentligen borde vi nog plocka bort möbler istället...

Hittade detta snygga vitrinskåpet i butiken. Tyvärr för dyrt för min plånbok (definitivt nu...) annars hade det gärna fått följa med hem.


Tyckte även detta skåpet var häftigt.



Dagar och kvällar rusar på, sen från jobbet även idag och det mörknade redan när jag åkte därifrån... 
Blev ett pass på gymmet och nu har jag landat i soffan. Ska kolla lite på hockeyn, har inte sett så mycket av matcherna än.
.

Hoppas ni har en fin lillelördag!
KRAM 




7 kommentarer:

  1. Magasin 36 har verkligen mycket fint. Kolla blocket och se om du kan hitta ngt snyggt som går att måla.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag är så sugen på att köpa nya möbler, men kommer förmodligen sälja mitt stora radhus och köpa något mindre. Så möbelinköp får vänta ett tag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett av mina favoritställen, dags att ta en tur dit snart. Vi kanske kan ta en shoppingtur tillsammans när du är nere och skona våra män, he, he.....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. ja det finns mycket fint ute i handeln...hos mej är det snart köpstopp, skall nog röja bort lite saker, har alltför mycket prylar !
    Ha det gott !
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Wow, urläcker butik!
    Kryllar av ögongodis :)

    SvaraRadera