lördag 17 september 2016

Moodboard till gäststugan







1. Säng - EM möbler
2. Byrå - Ikea
3. Taklampa - Ellos
4. Klädställ - Mio


En del önskemål till stugan som är på g att bli klar. 
Den lilla stugan då. Som snart kan inredas. Det där piffet, som är det sista. Det roligaste!
Jag är varken kunnig eller duktig på det där med inredning. Men jag älskar´t.

När jag pratade med en kollega om vår stuga och det mesta handlade om hur den skulle inredas framöver tittade han undrande på mig "du har väl inte köpt en stuga bara för att inreda?" Och nej så klart inte men det är en viktig del. För mig.


Hoppas ni har en härlig helg!
KRAM




5 kommentarer:

  1. Hej där!
    Så kul att planera och fixa!!
    Det var en väldigt märklig kommentar tycker jag... Man måste ju inreda, eller ska det stå tomt menar han...?
    För att trivas behöver man ju göra det till sitt och det gör man ju genom att sätta sin egen prägel på det.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ser så fint ut det ni har hitta till gäststugan.ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Men ååå...
    Det blir så fint och ååå vad rolgit det är när man kommer till just inredningsbiten..;)
    Å såklart har ni köpt stugan bara för att inreda...hehe.....hahahahaaaa. vilken rolig kommentar...;)

    Ha en fin söndag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Älskar också att inreda !...det är bland det bästa jag vet och ett stort intresse hos mej ;)
    Blir säkert bra i er gäststuga ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Så roligt att få planera och inreda, det är ju det som
    är halva nöjet ;)
    Fin kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera