onsdag 23 november 2016

Färglatt i garderoben





En helg när vi var nere i stugan gjorde vi ett besök i Ängelholm. Där hittade vi en butik som både mannen och jag shoppade i, Zäta.
Bland annat fick denna tunika följa med mig, en rejäl färgklick i min garderob kan jag lova, plötsligt händer det.



Svea vill så klart vara med och fotas, i sin vita outfit, haha. 


I helgen shoppades det en del kläder till både mannen och mig. Jag fick väl tredubbelt så mycket kläder som mannen. Jag är betydligt bättre på att fynda, i alla fall när det gäller kläder... Eller är det så att herrkläder är dyrare helt enkelt. 


Blev en promenad/jogging idag, vill testa på löpningen igen nu när jag inte har nåt gymkort, är rädd för att ryggen kommer krångla igen men jag måste ju testa.
Har varit hos frissan och få lite färg i håret också så nu är de gråa borta igen. Ett tag i alla fall...

Vad hittar ni på denna lillelördag?
KRAM




4 kommentarer:

  1. Topen passar dej jätte bra !...var till frissan i fredags och tonade mitt hår själv i går. Jag tonar alltid håret själv här hemma...det går jättebra !...nä inte vill man ha gråa hårstrån...inte jag iaf ;))
    Hoppas din dag varit bra !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Snyyyygt! Passade dig som ett smäck. Verkligen dina färger. Kul när man hittar något som blir så braaa. Killkläder är dyrare än tjejers och så handlar de ju inte så ofta så de handlar ofta en hel outfit på en gång..
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite färg. Både i håret och i garderoben. Du passar jättebra i dom färgerna. Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. Så snygg topp. Jag älskar färg. Och den där passade du sk.tbra i. Megagillar´t.
    Kram Petra

    SvaraRadera