måndag 27 februari 2017

En samling av böcker





När vi plockade i köket igår och jag bytte ut en del på hyllorna konstaterade jag att vi har väldigt mycket böcker. Kokböcker. Av olika slag. En del bakböcker också men mest för matlagning.
Tyvärr tittar vi inte så mycket i de... Blir mest att vi söker på nätet när vi ska laga nåt. Eller vi och vi, är ju mest mannen i huset som lagar mat här hemma. Kanske dags för mig att kolla igenom alla böcker och börja laga mer mat!



Ny vecka redan igen och den här veckan blir lite spännande, på olika vis...
Idag har jag varit och besiktat min bil, även om jag inte var speciellt orolig så är det alltid skönt att veta att den gått igenom och det gjorde den.
Imorgon ska jag till sjukan för att ta prover för på torsdag blir det en "mittilivet" undersökning för mig. När jag var på en sådan runt min 40-årsdag så var allt grönt, tror inte det går lika bra denna gången...
Och på onsdag. Då har jag fått ett meddelande från goa vänner att jag ska stå redo på parkeringen utanför mitt jobb, undrar vad de har hittat på...?
På torsdag kväll firar vi mellansonen som egentligen fyller på fredagen men då är vi iväg så vi firar kvällen innan istället.
Ja den här veckan kommer nog gå snabbt den också!

Har ni nåt spännande att se fram emot denna veckan?!
K R A M






2 kommentarer:

  1. Jag älskar kokböcker :D. Tycker det är en fin detalj hemma :D. Den här veckan blir ganska rolig för mig :). Lite småsaker inplanerade :)

    SvaraRadera
  2. Nej, här är inget planerat i veckan. Utan den rullar på som vanligt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera