fredag 3 mars 2017

Det lilla extra boendet






Gäststugan är det enda som är klart nere vid stugan. 
När byggprojektet (renoveringen av stugan) drar igång så får vi väl fly in dit. Tanken är att det ska bli nån mer gäststuga eller ett litet Attefallshus på tomten, som är på nästan tusen kvadrat, men det blir nån gång längre fram i tiden...
Skönt att ha det där lilla extra boendet när familj eller vänner kommer och hälsar på.








Denna stugan är ju klar men jag funderar fortfarande på vad jag ska ha vid ena sidan. En bänk eller dylikt. Har väntat med att köpa nåt för att se vad gästerna saknar när de bor där och det skulle vara bra att ha nåt att ställa väskor på.




FREDAG!
Så skönt med helg. Och idag har jag min korta fredag, så det blir lite extra lång helg.
Inga större planer på helgen men kanske blir det ett besök på det blågula varuhuset.


Och ett stort GRATTIS till mellansonen som idag fyller 22 år!
På honom har jag knappt några bilder... men hittade ett på Svea och han.





Ha en fortsatt fin fredag och skön helg!
K R A M









9 kommentarer:

  1. Så härligt att ha detta extra utrymme och vad mysigt det ser ut. Vilken läcker lampa på sista bilden. Ha en fin kväll. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ser så fint ut, och alltid bra att ha plats när oväntat besök dyker upp.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Härligt med plats för gäster !....ser trevligt ut på bilderna ;)
    Hoppas du hade en kul kväll när du fyllde år...och ha en trevlig helg !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Snyggt, stilrent och samtidigt sååå mysigt! Alltid bra med en plats för kära gäster...
    Fredag igen! Skönt!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Så fint ni har gjort det i gäststugan. Här ska sonen och jag till blågula varuhuset på sönd. Då ska vi handla till hans lägenhet som snart ska inredas. Ha en fin helg. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Ser super fint ut. Önskar dig en fin helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Så mysigt. Skönt att ha gäststugan att bo i när ni renoverar. Kram.

    SvaraRadera
  8. Det är som med min störste, han vill inte heller vara med på bild. Det är så tråkigt.
    Kram Petra

    SvaraRadera