måndag 3 april 2017

Ljushållare på väggen





När vi beställde bordet och taklampan ifrån Rum21 så fick vi med en ljushållare. POV väggljushållare i svart.
Ljusare längre på kvällarna nu men jag tänder ändå ljus, och på morgonen på helgerna. Även om det inte behövs för mörkret så är det så mysigt med tända ljus.





Ny vecka har startat och påsken närmar sig. Blir nog inget påskpyntat här hemma men lite kvistar ska jag plocka in i alla fall.

Hoppas ni har en bra start på er vecka!
K R A M




5 kommentarer:

  1. Hej Suss,
    Så himla fin den ljushållaren!
    Ja du vännen... Livet är verkligen som att åka berg- och dalbana... men sina barn, ja jag kan liksom inte riktigt föreställa mig det än ju att min dotter ska flytta hemifrån.. Tror jag kan få nån kris då...
    En del av livet, men så svårt att tänka samtidigt.
    Stugan kommer bli superfin, låt besluten växa fram bara så blir det bra, det vet jag.
    Varm kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så snygg den var.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Det är så fint med tända ljus...jag tänder nästan varje dag !!
    Ha nu en bra start på nya veckan !
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Den är så galet snygg den där ljushållaren och ljus höjder verkligen ljusfaktorn. Blir det påsk i stugan??? Kramisar Tina

    SvaraRadera