söndag 28 maj 2017

Mors Dag!





Nu är vi hemma i huset igen efter fyra dagars jobb i stugan. 
Blev ju ingen Mors dags middag varken här eller hos min mamma.  Har fått Grattis på mors dags-hälsningar både på telefon och sms av mina killar idag. Blev sååå glad och överraskad när jag kom hem och det här väntade i mitt sovrum.
TACK mina älskade pojkar!



Gott te i fin burk, ljuslyktor som jag älskar och en fin bricka som passar perfekt i stugan. 
Genomtänkt minsann.


Skönt med en långledig helg. Vi har varit i stugan, och jobbat såklart, det går framåt men allt tar sin lilla tid så alltid extra skönt att få några fler dagar där. Även nästa helg blir fyra dagars ledigt. 
Men imorgon börjar en ny vanlig arbetsvecka.


Hoppas ni haft en lång, solig och härlig helg!?
K R A M





4 kommentarer:

  1. Jo då, helgen har varit bra ;)....sol och ganska varmt, men för en stund sen kom lite regn, men sen kom solen igen...och nu går den snart ner ;). Har solat lite idag och suttit en stund i växthuset och myst ;)
    Hoppas din helg också varit bra !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. goddagshälsningar till er alla vänner här ute och läser den här kommentaren just nu bör ni vara mycket lyckliga att komma över för att läsa denna goda nyhet om mitt livs vittnesbörd.
    Jag heter Moin Khan från Saudiarabien;
    Han har kallat en muslimsk kraftfull Healder Spell Caster, han heter Dr.Oduduwa. Jag har aldrig haft en kärleksförtryck tidigare men på grund av den kärlek jag har till min ex fru vill jag ha henne tillbaka med alla möjliga medel.
    Dr.Oduduwa e-postadress som anges av min vän {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com} detta skickar jag ett hälsningsmeddelande för att låta honom veta min avsikt att kommunicera med honom. I mitt e-postmeddelande förklarade jag alla relationsproblem till min ansikte
    Dr.odu förstod och sa att han skulle hjälpa mig att föra tillbaka henne inom sju dagar. Jag var skeptisk till en början, men jag trodde honom för att han är en man i sitt ord.
    Jag tillhandahåller alla nödvändiga stavningsingredienser.
    bara den andra dagen för kärlek stava förtrollningsbön. Jag fick ett telefonsamtal från min ex fru, hon talade snyggt och hon var ledsen för att hon lämnade mig länge, att hon är redo och villig att återvända hem för att bo hos mig. Jag var så glad i mitt hjärta och accepterade hennes ursäkt och hon lovade att komma hem de kommande två dagarna.
    Idag delar jag mitt livsvittnesbörd. Men jag rekommenderar starkt Dr.Oduduwa kärlek stava för att hjälpa dig återställa en förlorad partner, Love spell för att stoppa skilsmässa domstolsförfaranden, Love magiska trollformler för att få tillbaka ex man eller hustru. också en del muslimska örtmedicin för god hälsa och stark erektion, örtmuslim Talisman ring för makt, berömmelse och rikedom.
    prova idag och ditt äktenskap kommer att fyllas med kärlek, omsorg och förtroende mer än någonsin tidigare.
    här är Dr.Oduduwa personliga WhatsApp-nr: +79268011965

    SvaraRadera
  3. Mitt namn är Jehonna Bekteshi, en läkare av yrket vid Stockholm Teaching Hospital Sweden. Sedan den 21 mars 2019 var mitt kärleksförhållande stort kärleksfullt och förtroende, strax efter utbrottet av Covid-19 har min man agerat så fruktansvärt fusk mot mig, det finns ingen öppenhet och sanning i äktenskapet från min kärlekspartner lurar och ser några andra kvinnor där ute, jag älskade honom så dyrt och jag vill att han ska älska mig på samma sätt, men han fortsätter att fuska, han är inte konsekvent och tar ansvar som hemman, inget barnstöd, vi har två barn tillsammans, Jane och Terry är så härliga barn, de frågar mig hela tiden när kommer pappa att återvända hem, jag måste övertyga dem om att deras far gudar ett jobb i västra länder och de har velat se sin far igen, Jag försökte allt mitt bästa för att söka hjälp för att få honom hem, min man lämnade hemmet för cirka 11 månader sedan, inga textmeddelanden och inga telefonsamtal från honom och han blockerade mig, jag kan inte kontakta honom igen, jag trodde aldrig på kärleksförtryck med ljus och ljus material kan föra tillbaka min man hem, tills min mycket goda vän presenterade mig för en stor man som heter Dr.Oduduwa kärlek stavkanal, jag kontaktade honom och inom några minuter fick jag svar och han berättade för mig allt som är krävs och procedur för att delta i kärlek stavning framgångsrikt. Jag följde noggrant alla hans instruktioner och vägledning under bönprocessen för förtrollning av kärlek. det var enkelt och enkelt att förstå snabba svar är säkra. inom några timmar är det gjort och jag fick ett telefonsamtal från min kärleksman som har så länge inte kunde ringa mig på telefon och han ringde mig direkt omedelbart efter att all kärlek stavaktivering är framgångsrik. detta kan hända med någon om du tror att prova idag. Jag är väldigt nöjd med min familj tillsammans eftersom jag gör alla åtgärder för att få honom tillbaka. Jag älskar min man så mycket, jag var redo att göra allt mänskligt möjligt för att få honom tillbaka till mig. vi har båda framtiden tillsammans och jag kan inte släppa honom. Idag är jag väldigt glad att jag har honom väldigt nära mig just nu med mer kärlek och förtroende för vårt kärleksförhållande mer än någonsin tidigare. Allt tack till Dr.oduduwa kärlekstempel för brådskande lösning för att få tillbaka ex kärlekspartner. han hjälper dig att lära dig och utveckla bättre sätt att hantera de frågor som står i vägen för dina kärlekslivsmål.
    kommunicera e-postmeddelande till Dr.Oduduwa nu (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
    Endast WhatsApp-meddelande: +79268011965

    SvaraRadera