onsdag 21 juni 2017

Tillbaka.





Arbetsrummet är i ordning igen. I alla fall så är skrivbordet tillbaka. Det har varit i stugan sista halvåret då killarna bodde där. Nu har både sonen och hans kompis fått lägenheter i Halmstad så de kommer inte bo mer i stugan.
Och här hemma är möblerna tillbaka. Ett tag i alla fall...
Funderar på om de där hyllorna ska flyttas till ett annat rum men det blir inget gjort här hemma förrän till hösten.





Behöver köpa till några växter där inne men med tanke på att jag ska vara hemifrån i över fem veckor så väntar jag med det. Minstingen som ska ta hand om blommorna under semestern tycker jag har alldeles för många växter redan...




Hemma en snabbis på lunch. Denna kortvecka har försvunnit så snabbt. Har fått en del gjort här hemma i alla fall. Imorgon har jag tagit ledigt, väskorna är packade så efter jobbet hämtar vi de och Svea sen åker vi till kusten igen.


Önskar er en härligt långhelg!
K R A M





12 kommentarer:

  1. Jag brukar ta med mej en del växter hemifrån när jag åker till landet ;)....de största lämnar jag hemma. Vi åker ju hem och tvättar så då vattnar vi de som finns kvar. Det är inte alls betungande tycker jag...vi tar med pelargoner och mindre växter som vill ha mycket vatten. Vi har förstås inte så långt till torpet, det tar 20 min att åka ungefär till "ÖN" (Alnö)..........önskar dej också en trevlig MIDSOMMAR HELG !!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Det samma till dig. Njut av helgen. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. fina bilder som alltid vännen ja du gör lite som ej flyttar runt fniss . han pluggade i halmstad va? älskar halmstad hoppas snart få gå dit
    kramiz vännen fin torsdag

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev. Skönt när man kommer i ordning igen. Ha det härligt Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Fint hemma hos dig! Och kusten gillar jag. Ha det gott där.

    Glad midsommar och Kram! Anna

    SvaraRadera
  6. Nej, det där med växter och att inte vara hemma på ett tag... hos mig är det alltid någon som ser lite vissen ut när jag kommer hem efter en vecka... ;)
    Ligger ert hus vid havet? På vilken plats? Lite nyfiken bara då vi ju också har fritidshusplaner igång. Men du behöver inte svara om du inte vill :)
    Kram och ha en fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Gillade den stolen med skinn på! Supersnyggt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Skönt när man kommer i ordning igen. Ha det härligt Kram Pernilla


    หนังตลก

    SvaraRadera
  9. Men Tack raraste du <3 hoppas allt lugnar sej lite runt dej så du får andning <3 kramar om extra mycket idag

    SvaraRadera
  10. Oj vad ni jobbar och står i! :) Kommer bli superfint.
    HolidayPalace**

    SvaraRadera
  11. Hej tittare, jag är Nelson och håller på att dela mitt vittnesmål här, min mamma introducerade mig för Great Baba Ogbogo när hon upptäckte att jag inte kunde få min fru gravid efter 3 år av vårt äktenskap. Sedan förde dessa så mycket problem i mitt äktenskap och ledde till en skilsmässa. hon sa, han är mycket andlig och kan få min fru att återvända till mig i glädje och vi kan få barn tillsammans. Till att börja med tvivlade jag inte förrän jag kontaktade honom och sedan kastade mäktiga trollformler på mig och fick min fru att återvända till mig efter att ha gjort det som begärdes av mig och det behövande. Nu är vi också nöjda med vackra barn. Redan från dagen arbetade Great BaBa Ogbogo för mig och löste mina problem. Jag gjorde ett starkt löfte om att så länge jag lever, jag kommer att fortsätta att vittna om godheten i hans stora verk, och för de där ute som står inför förhållanden och äktenskapliga svårigheter ska snabbt kontakta honom och bli en lycklig vittnesbörd som jag. Jag släpper hans kontakt här, e-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com eller hans WhatsApp-nummer. +447440557868 ...

    Han fick min ex fru att återvända till mig i glädje

    Han botade mig från en impotent man till en riktig man.

    SvaraRadera