fredag 8 september 2017

Helg igen






När jag slutade mitt förra jobb fick jag dessa vackra blommor, det är nu två veckor sedan men en del blommor är fortfarande väldigt fina. 


Redan helg igen. 
Veckorna sedan semestern har gått väldigt fort, redan jobbat i fem veckor varav två veckor på mitt nya jobb.

Jag jobbar på annan ort nu så det försvinner lite tid på att pendla. I onsdags kväll stannade jag kvar i Jönköping hos min pappa som är där på Rehab och igår hade jag min mamma på besök och hon stannade över natten så jag slapp att sova själv.
Mannen min åkte till stugan redan i onsdags och då tog han Svea med sig så jag har inte haft henne hemma heller men idag åker jag också ner till stugan.

 Om allt går som det ska så ska de nya dörrarna och fönstret komma idag. Ska bli så skönt att få dit de så utsidan kan bli klar men givetvis är blir det lite extra oroligt i magen igen för allt som ska klaffa... 


Önskar er en härlig helg!
KRAM







10 kommentarer:

  1. Håller med dig, veckorna går så fort. hoppas du får en underbar helg i stugan. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dej en trevlig helg i stugan...mysigt att vara där på hösten också
    kan jag tänka mej...jag tycker iaf att det är skönt att vara på torpet på hösten, då allt är stilla och lugnt.
    Tyvärr har vi inte varit där sedan vi flyttade hem för vädret har inte varit så bra, vill inte vara där när det regnar !...men det blir förhoppningsvis bättre väder någon annan helg i höst !
    Kram

    SvaraRadera
  3. heeej vännen va härligt att låter bättre på "rösten" gladare. trivs du me ditt nya jobb ? Är det här i jönköping? ja får oxå längre nu för hela mitt jobb flyttar till annan bostad nästan samma område men omväg o längre men ja ja blir kanske skoj .
    åh håller tummarna för fönstren blir bra o allt funkar nu då kramar om o fin helg

    SvaraRadera
  4. Lycka till med nya jobbet! Den här veckan rusade iväg helt galet fort, tro det eller ej men jag var liksom inte färdigjobbad i fredags em....

    Ha en fin helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. He en fin helg du med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Snart så får du inreda er fina stuga. Hoppas du trivs på ditt nya jobb. Kram Anita

    SvaraRadera
  7. Vackra blommor! Snart har vi helg igen. Veckorna springer iväg!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  8. Ja, nog går veckorna fort! Om en månad får vi tillträdet till vårt fritidshus! Som jag längtar!
    Hoppas dörrar och fönster kom på plats smärtfritt för er och hoppas din pappa kryare på sig allt mer!
    Kram och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  9. Jag tänker minsann på Dig / Er och pappa... och sänder stora varma kryakramar.
    Men.... vilket projekt i stugan!!! Jisses... Men det blir nog supersnyggt, och tänk när du får inreda senare! Lycka till med nya jobbet nu och ha en ny skön vecka!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  10. This is a good idea thank for sharing on the website
    หนังตลก

    SvaraRadera