torsdag 23 februari 2017

Sovrumsinspo






Letar inspiration till stugan. Hela tiden...

Kommer bli mycket vitt även om det är mycket färger som gäller nu. Det blir en del mindre utrymmen och då vill jag ha det vitt så det känns lite större. 
Nu funderar jag på sovrummet, vet inte riktig än hur vi ska ha det där, får väl växa fram.
Vi kommer inte ha nån sänggavel eftersom det inte är så mycket plats kvar från änden av sängen till väggen, känns onödigt att ta bort en decimeter på en sänggavel. Funderade på en fondvägg med liggande panel men det har vi i gäststugan så det får räcka där.


Snyggt att ha en enkel tavellist över sängen eller kanske en vägg med en massa foton.


Det kommer bli många kuddar i alla fall och det vill jag ha nya här hemma också. 
Tycker det är väldigt snyggt med sån panel som är på bilden nedan men vet inte om det skulle passa i stugan.
Mycket som ska bestämmas men vi hinner leta inspiration ett tag till...



Blev sen hem även idag men vi tog en skogsrunda ändå och idag tog jag med mig pannlampan så det gick bra. Tvättmaskinen är igång och här ska det städas. Förbereder för en lugn fredagskväll för imorgon är det visst redan sista arbetsdagen!


Ha en skön kväll!
K R A M



6 kommentarer:

  1. Finns många varianter och dina som du hittat var det inget fel på.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Vitt och ljust är fint. Det är mycket fint du väljer ibland. Ha en härlig fredag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Översta sovrummet är mitt;)!

    På onsdag ses vi:).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Hallå där!
    Vilken fin inspo..
    Vi ska ju snart byta sovrum så jag suger i mig jag med..;)
    Ha en fin helg!
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  5. Men visst är det kul att leta inspo, mycket fint du hittat.
    Gissar att det blir bra med vita väggar och en massa kuddar till att börja med.
    Kram Helena

    SvaraRadera